نزدیک عید که میشه انگار خیابونا یه حال عجیبی دارن، یه جنب و جوشی که انگاری بیشتر از مواقع دیگس
البته که امسال بخاطر شرایط سخت اقتصادی مردم دارن اذیت میشن و من واقعا نمیدونم کی قراره این اوضاع درست بشه...
باورم نمیشه بهار داره میاد و کم کم داریم یکساله میشیم ...یه زندگی کوشولو که هرروز داره رشد میکنه البته با دستای من و تو
آخره زمستونی ِ علیرضا که خیلی کم پیش میاد مریض بشه سرماخورده ..واقعنی چرا..تو حق نداری مریض بشی پسملکم![]()
خوده ماه اینقد ماه نیست که تو اینقد ماهی
من،تو، اینروزا...ما را در سایت من،تو، اینروزا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2